Translate

tisdag 19 augusti 2014

Bakrundsbild...?

Hejsan mina små goldies!

Okej, så jag kommer ta upp några saker. Först är att jag kommer att kalla er för goldies eftersom Buddiesarna är golden retrievers och förkortningen för det är goldies. Plus att det är rätt så passande eftersom Rosebuds ena slogan är "We're not blonde! We're golden, golden retrievers!". Jag kände att det var roligare att kalla oss någonting, därför döper jag oss till "goldies".

Okej, så det var skola idag. Det gick bra, eftersom vi har blandat våra klasser så fick jag några nya vänner i klassen och allmänt. Vi hade en ganska kort dag ändå eftersom vi bara stannade till lunch, men imorgon ska jag stanna lite längre i skolan... Det som är tur är att alltid i min skola så är den första veckan en lugn vecka, så vi börjar inte med skolarbetet direkt. Men det som jag har längtat mest till i skolan är att få lära mig franska och att vi kommer få varsin dator som vi får behålla tills vi slutar skolan. Och såklart så tänker jag att jag måste göra datorn mer i min smak så att den känns personlig, så jag letade efter en bakrundsbild med Buddiesarna på. Men det värsta var att jag inte hittade något, och det gjorde mig ganska besviken. Så faktiskt så gjorde jag en egen bakrundsbild (den kanske inte är jätte fin men den blev jag stolt över i alla fall!) som jag tänkte dela med mig till er. Och eftersom jag tror att jag kommer att göra flerabakrundsbilder så tänker jag skapa ännu en ny kategori. Här kommer den.

Om ni klickar på bilden så får ni se i full storlek som ni kan sedan ladda ner och använda. Det var nog inget mer viktigt, ha en super trevlig dag i morgon och resten av idag!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)