Translate

lördag 23 augusti 2014

Ännu mer bakrundsbilder

Hejsan mina goldies!

Det var ju inte så länge sedan som jag lade ut mitt senaste inlägg som handlade om bakrundsbilder och det här inlägget kommer att handla om det igen. Jag hittade ett nytt "typsnitt" som jag laddade ner till datorn och jag älskar det så mycket. Jag höll på att fixa lite med texten på datorn när jag plötsligt kände för att göra några nya bakrundsbilder för Buddiesarna. Jag blev inte super nöjd med min senaste bakrundsbild som jag gjorde så jag prövade på nytt, och den här gången tycker jag att jag har lyckats. Och då så vill jag dela med mig av den till er också, det finns 9 färger som man kan välja på att ha. Här kommer de.

























Sen var det nog inget mer, jag kommer nog blogga lite senare på dagen kanske men jag lovar inget. Ha det så bra!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)