Translate

torsdag 28 augusti 2014

Roliga bilder

Hejsan mina små goldies!

Hur har ni haft det på sistone? Själv har jag väl vart lite upptagen med skolan men det ordnar nog sig med tiden. Härom dagen så hittade jag den här super bra sidan som gjorde om kände varumärken till sin egen variant av de. Om du vill gå till den sidan så klicka här. Här kommer lite bilder till er som jag har gjort vid hemsidan under de senaste dagarna.








De två sista bilderna gjorde jag själv, förlåt om B-Dawg's logo blev lite konstig men det är inget jag kunde göra något åt. Jag försökte att fixa till den men det blev samma hela tiden, ni kan klicka på bilderna för att få större bilder. All credit går till webbsidan som jag gjorde de på, kan ni lista ut vilka varumärken det var först innan jag ändrade de?

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)