Translate

söndag 31 augusti 2014

Skisser

Hejsan mina små goldies!

Vad har hänt sen sist hos er? Hos mig har det inte hänt så mycket speciella saker. Men idag så är det i alla fall den sista dagen av augusti, hejdå sommaren och hej hösten. Det känns lite sorgligt men det finns ändå massor av saker som vi har kvar att göra. Hursomhelst så tänkte jag fira den sista dagen i augusti med att skissa av buddiesarna. Det är inte så jätte speciellt men jag älskar att skissa så här kommer en bild som jag har hållt på med lite till och från idag.

Japp, här är bilden. Den är inte sådär super duper vacker med många detaljer, det här var bara någon snabb ide jag fick att jag kunde göra. Kan ni se vem som är vem?

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)