Translate

söndag 7 september 2014

#SJUK

Hejsan mina små goldies!

Som ni kanske märkte på rubriken så mår jag inte så bra*host*. Jag är nämligen sjuk, det går något virus i min skola just nu som gör så att man inte mår så bra. Jag har mått lite dåligt till och från enda sedan i början av helgen, alltså sen i fredags. Jag hoppas verkligen att jag blir friskare tills imorgon men oddsen är inte riktigt på min sida, *host* det har faktiskt blivit lite värre med febern även fast jag vilat mycket och tagit det lugnt. Men man vet aldrig, en god nattsömn kan göra dunder och susen.

Även fast jag mår lite dåligt så gjorde jag denna bild på datorn, jag fick idéen när jag tittade på film för att koppla av. Det som är lite konstigt men roligt är att när jag mår dåligt så börjar jag tänka på nya idéer till Buddiesarna. Och när jag får någon ny idé är det som om febern lättar på sig och jag mår lite bättre. Aja, nu ska jag låta er få se bilden.

Detta är en mycket simpel bild jag gjorde men när jag tänker efter så tycker jag att den är simpel och fin.  Jag är ju förstås lite sjuk också så jag hoppas ni inte väntade er någon Mona Lisa ;).

Men om jag fortsätter vara sjuk så kanske någon av Buddiesarna tar över bloggen tills jag blir frisk! Ha det så bra och hoppas att ni slipper sjukdomar och förkylningar nu vid hösten, *host*. Hejdå!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)