Translate

måndag 8 september 2014

Budderall här

Japp, ni läste rätt. Det är Budderball här! Eftersom ägaren till denna blogg fortfarande sjuk men hade redigerat några bilder som hon skulle lägga upp, men var tvungen att vila, så fick jag ta över bloggen
för tillfället. Det här är jag på bilden brevid, den är från Super Buddies. Hon har redigerat den lite som ni kanske märker.

Hursomhelst så sa jag nyss att hon hade redigerat några bilder till bloggen, de var väldigt fina men jag valde bara ut två att lägga upp som var mina favoriter. Hon sa att jag skulle lägga upp inlägget under kategorin "Vad om...?".

Det är så synd om Emelie som ägaren då heter, det måste verkligen vara jobbigt att vara sjuk. Men vet ni vad som är värst när man är sjuk!!??? Att man har ingen aptit, man vill inte äta något och man orkar det inte heller! Det är som rena mardrömmen, vem kan klara sig utan mat!!?? En sak är säker, jag vill ALDRIG bli sjuk!

Här kommer bilderna som jag valde, de är verkligen mina favoriter. De får mig att tänka på vad som är det viktigaste, bästa och mest underbaraste saken i hela världen... mat!

























Ha en fortsatt matig dag, med mycket mat!

/Budderball

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)