Translate

onsdag 17 september 2014

Födelsedag!!!

Hejsan alla goldies!

Idag är det min födelsedag och eftersom att det är det så har jag gjort ett litet speciellt inlägg med nästan alla kategorier i den! Så vart ska jag börja?


Imorse så fick jag ett spel som är ganska nytt, här är "Vad om...?". Kan du se vad det är för spel... jo, tänk om The Sims 4 blir The Buddies 4? Det skulle vara rätt så roligt eller hur? Då kanske man säkert kunna skapa Buddiesarna! Alltså fem golden retriever valpar som skulle likna Budderball, Rosebud, B-Dawg, Buddha och Mudbud! Sen efter man skapat de så kunde man också gå på deras äventyr som t.ex i Treasure Buddies, fast man fick välja lite själv vad som skulle hända men det skulle fortfarande vara samma storyline! Det skulle vara jätte roligt!!!

Den här bilden skapade jag under rätt så lång tid eftersom att det inte var bara ett enkelt tryck, kan ni se
vilken bild jag gjorde om bilden från? Den kanske inte är helt perfekt men det tycker jag att den inte behöver vara, jag är väldigt stolt över den! Jag använde mitt vanliga program, Pixelmator, för att göra den. Om ni vill veta exakt hur lång tid det tog att göra den så kan jag säga det, det tog ungefär 4 dagar för att få med grunden, färger och detaljer. Såklart så jobbade jag inte med den hela tiden under 4 dagar, utan jag arbetade med den lite då och då när jag fick tid. Om man skulle räkna ihop all tid skulle det nog vara 11-12 timmar. Hursomhelst så kan ni njuta av den här bilden, ni får gärna sprida vidare bilden men bara om ni nämner att jag gjorde den, det var ju trots allt en svår bild att göra.

Vet ni hur lång tid det var sedan jag lade ut en aktivitet på bloggen? Själv minns jag inte, det betyder väl att det var ett tag sedan... alltså så tänker lägga ut en aktivitet på bloggen nu! Som det står på bilden

så kan ni klicka på den för att komma till aktiviteten! Jag säger ej vad det är för aktivitet men själv tycker jag att den är väldigt rolig! Om ni känner Buddiesarna väl kommer ni klara er fint i aktiviteten, eftersom att det är lite så att ni måste tänka med hjärnan!

Här är den sista bilden som avslut bara, eftersom att det är min födelsedag är det väl lika bra att också
ha en bild på en tårta! Mums, den ser jätte god ut! En tårta som ser ut som en present också! Undrar vad det finns i den? Hursomhelst så får ni ha det super bra! Hejdå.

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)