Translate

lördag 16 augusti 2014

Dela en coke med...

Hejsan allihopa!

Hur har er dag varit? Dagen är inte slut än men jag tycker det börjar bli ganska sent ändå. Tänk att det är lördag idag, och då får man äta godis! Själv gör jag det nu. Jag önskar att det fanns en speciell godispåse som hade något att göra med Buddiesarna. Men vänta, finns inte det redan? Nej, tyvärr så finns det inte så vitt jag vet. Men här är en fråga; Vilket är ert favorit godis? Mitt favorit godis är all sorts salt lakrits, men favoriten av de är nog djungelvrål.

Hursomhelst så hade jag inte direkt något speciellt att göra idag så jag fixade lite med bilder på datorn då. Ni har säkert hört om Coca-Colas nya "Dela en coke med..." så jag fixade lite grann med namnen och bilderna och här får ni se resultaten. Själv dricker jag inte Coca-Cola eller någon läsk alls men eftersom det här är ganska populärt så tänkte jag hänga med i svängen och göra om det till Buddies tema.

Tyvärr så fanns inte namnet officiellt på deras hemsida och i affären så att man kan köpa de, så jag fick göra namnen i Pixelmator. Faktiskt så gjorde jag hela bilden på alla förutom Cola flaskan. Ha det så bra!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)