Translate

lördag 16 augusti 2014

Scarybud

Godmorgon allihopa!

Jag hoppas ni har sovit gott för det har jag. Jag tänkte meddela att jag skapar ännu en ny kategori vid namn "Fanart". Jag tror att ni hör på namnet att det är just fanart som man gör av Buddiesarna. Och en av mina trogna följare skickade den här söta lilla hunden till mig, som hon bad mig att göra om den i
dataform och det gjorde jag. Som sagt så ritade hon en teckning till mig först och skickade sedan, och jag gjorde om den i dataform. Fast det är inte i vilken hund som helst, det är faktiskt hon i hundform. Hon döpte sig till "Scarybud" och jag tycker hon ritade sig själv jätte fin. Själv heter jag "Sunbud". Tyvärr fick jag inte reda på vilken ras hon är men det kanske inte är så viktigt.

Om ni också vill att jag lägger ut er fanart av Buddiesarna så gör såhär:

1. Rita din fanart som kanske är av Buddiesarna eller dig som hundform. Om det är du i hundform så skriv gärna vad du heter (t.ex Moonbud, Paintbud, Phonebud) och vilken ras du är.

2. När du har ritat klart den så ta ett tydligt foto av den så att man ser tydligt hur den ser ut. Som du sedan överför till datorn om det är där som du ska skicka den.

3. Skicka den till mig (email: emeliehg76@gmail.com) och skriv om du vill att jag ska göra om den i datorform eller om jag ska lägga ut den bara som bilden är.

4. Nu när den är skickad är det bara att vänta tills den kommer upp på bloggen, det kan ta ett tag men det är det värt. Om du har instagram kan du även posta bilden där och skriva om jag ska göra om den till datorform eller lägga ut bilden som den är, och skriv även #disneybuddiesfanart för att jag ska kunna se den då. Klart.

Det är de 4 enkla stegen du behöver följa, inget mer. Ha en super bra dag!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)