Translate

tisdag 14 oktober 2014

Divergent blir till Buddies

Hejsan alla underbara goldies!

Häromdagen så kollade jag på en jätte bra film vid namn "Divergent". Jag blev helt till mig efter att ha sett den, dagen efter så kollade jag om på den två gånger! Det är lite komplicerat att förklara vad den handlar om, man måste nog se den för att förstå.

Men jag tycker att denna film är ett måste, jag fick reda
på nyligen att den är baserad på en bok. Tydligen så finns det tre böcker i serien, först ut så kommer Divergent, sen är det Insurgent och sista boken i serien heter Allegiant. Jag väntar förhoppningsfullt efter när Insurgent kommer ut som film, tyvärr så har jag ganska höga förväntningar på den eftersom att den första var väldigt bra men de andra och tredje filmerna/böckerna i en serie brukar oftast inte vara lika bra. Men man vet aldrig, de kanske till och med är bättre! Först så trodde jag att filmen var som vilken annan film som helst, att många inte ens visste att den fanns. Men när jag sökte på den på internet så överraskade det mig faktiskt att den var väldigt stor. Det var många som var fans av filmen och böckerna, när man gick in på vilken sida eller blogg som helst som hade kommit upp som förslag så var det nästan bara bloggar gjorda för alla fans som kunde ha tusentals följare. Det måste jag säga är väldigt mycket, hursomhelst så fick allting mig att tänka på Buddies. Jag tycker att Buddies borde ha ett speciellt märke eller bild som kännetecknar att det är Buddies, som en egen logo. Som t.ex hungerspelens logo, det är
väl inte så fel? Men då så kom jag i alla fall på att Buddies har en speciell logo! Det är den här logon som ni ser till vänster, men jag tycker att det borde finnas något ännu enklare. Inte text, utan en bild som man kan rita hur enkelt som helst som representerar Buddies! Det vore bra om det fanns, vad tycker ni? Tyvärr så måste jag gå nu, ha det så bra!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)