Translate

lördag 18 oktober 2014

Kawaii

Hejsan små goldies!

Jag älskar verkligen Buddies och att måla/rita, så jag blandade de och här blev resultaten. Jag hade tänkt mig ett bättre resultat men jag är inte så duktig på att måla i fri hand, i alla fall inte på datorn ;). Här kommer de hursomhelst.





















Ser ni vilka som är vilka? Jag hoppas det i alla fall! Jag gjorde inte alla idag men det är nog inte så viktigt, tyvärr så glömde jag Mudbud's scarf, jag får väl gottgöra det någon gång... Ha det så bra!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)