Translate

måndag 6 oktober 2014

Oktober = Haloween

Hejsan alla goldies!

Nu har månaden gått över till Oktober och alla vet att i Oktober så inträffar haloween! Det kommer bli så roligt, jag inte än vad jag ska klä ut mig till men det kommer att bli så roligt och spännande! Men jag tror att det bästa med haloween är att Buddies är med i en hel film om den! Jag sökte runt lite å internet och hittade den här bilden som någon har ritat, jag vet inte riktigt vem men den är jätte fin!

















               Den är helt fantastisk! Om ni inte vet så är den från Spooky Buddies från den här bilden som ni ser
brevid här. Jag är så exalterad inför haloween... kanske lite för mycket! Det är bara så roligt att Spooky Buddies kommer att få ett tema för hela månaden! Jag vet ej om ni märkt det men längst upp kan ni se att jag ändrat bilden längst upp till haloween tema! Jag kanske lägger till lite mer saker sedan, vi får se! Hursomhelst så ska jag nog avsluta nu, ha det så jättebra!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)