Translate

torsdag 14 augusti 2014

Vad om...?

Hejsan allihopa!

Innan jag börjar så vill jag gärna säga att det är min mamma och pappas bröllopsdag idag så jag säger ett stort grattis till de!

Okej, jag är ledsen att jag inte bloggat på länge men jag har varit lite upptagen. Som ni ser så har jag ändrat så att "Översätt Knappen" är längst upp så att man ser och märker den bättre, om ni inte ser att den är längst upp så kan ni behöva upptadera sidan. Hursomhelst så har jag tänkt att göra en ny kategori vid namn "Vad om...?", och med det sagt så menar jag att jag förändrar saker till Buddies Tema. Om jag visar ett exempel så kanske ni förstår, ni alla vet väl Flappy bird; Vad om Flappy Bird var Flappy Budderball.

Förstår ni? Det är vad den ny kategorin handlar om, och ni får gärna komma med förslag vad nästa "Vad om...?" ska vara för något! Men det här är nog inte det enda inlägget som kommer att vara på bloggen idag, för jag har en känsla av att det kommer ett till inlägg snart, så "Stay Tuned" ;)

Har ni tänkt på att det är den första smileyn jag har gjort på denna blogg, lite konstigt för annars så brukar göra massor av smileysar när jag skriver. Hursomhelst så får ni ha det så bra!


/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)