Translate

måndag 20 oktober 2014

Blingee

Hejsan alla underbara goldies!

Jag hittade Blingee som är en ställe där man kan redigera foton, och jag älskar sidan! Här är en bild som jag gjorde!

Super Buddies

Jag hittade även ett par andra bilder som andra har gjort som jag kände att jag behövde visa er! Här kommer de!

Super Buddies!

Super Buddies

Pets wearing clothes week: Q&A: What is your fave movie starring pets in clothes??

Air Buddies!

Rosebud

Japp, där såg ni de! Det finns massor kvar av bilderna men om jag skulle lägga ut alla som fanns så skulle man kunna bläddra i en evighet... Ha en "pawsome" dag!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)