Translate

söndag 19 oktober 2014

"Talking friends"

Hejsan igen goldies!

Jag vet inte om ni känner igen "Talking friends" men Tom är  i alla fall självaste huvudpersonen. Hursomhelst så har de skapat många appar så jag laddade ner några och tänkte mig för att köra med Buddies tema! Här kommer "Tom and Ben NEWS" på en video, tyvärr så är det lite dålig kvalité men det får ni nöja er med ;)
Det kanske inte är så "lite" dålig kvalié utan mycket dålig kvalité. Men jag antar att huvudsaken är att man kan se den i alla fall. Den där sjungande katten blev också lite misslyckad eftersom att man knappt hörde vad den sa. Men här kommer Angela som är Tom's flickvän, tyvärr så kan man inte spela in videos på hennes app men man kan fota. Det är väl det som är huvudsaken? Det roliga med hennes app är att man kan prata personligt med henne, alltså en riktig konversation som dock kan bli lite konstig och fel ibland... vilket händer ganska ofta. Hon vill alltid byta samtalsämne därför så har jag inte många bilder från hennes app, ungefär bara 4 stycken men det kanske duger! Här kommer de i alla fall!














Ha det så bra nu!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)