Translate

torsdag 23 oktober 2014

Modern Family

Hejsan alla underbara goldies!

Jag har tittat ett tag på Modern Family som är en väldigt bra komedi tv-serie, och häromdagen när jag
tittade på det så märkte jag något fantastiskt! Avsnittet som jag tittade på handlade lite om Air Bud som är Buddies far, och några avsnitt efter det så var det en skådespelare med från Treasure Buddies!!! Okej, jag ska berätta lite långsammare och tydligare. Skådespelaren var Pete's morfar i Treasure Buddies, som var en arkeolog och letade efter olika fynd som fanns tillbaka i tiden. Om ni inte vet vem Pete är så är det Mudbud's ägare/bästa vän. I Modern Family spelade han Phil Dunphy i framtiden i avsnitt 19 säsong 4.

När de pratade om Air Bud så var det i sammanhanget när Haley skulle börja och flytta till college, då så var Phil och Claire Dunphy väldigt förkrossade. Så här sa Phil Dunphy då:
"När vi säger adjö blir det en av mitt livs mest känslosamma stunder. Jag kommer gråta mer än då jag såg Air Bud."
När jag såg att han sa Air Bud så började jag hoppa av lycka, bokstavligen! Det kändes jätte roligt att de hörde ihop på något sätt! Detta hände i avsnitt 2 säsong 4, men tyvärr så har jag tittat klart på hela säsong 4 just nu. I alla fall på Netflix, och där finns ibland inte alla avsnitt. Det var det mesta jag bara ville säga till er, nyheterna att Modern Family hörde en aning ihop med Buddies!

/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill kommentera men kom ihåg reglerna;

*Inte skriva taskiga saker
*Inte hota någon
*Inte spamma med kommentarer som är onödiga
*Inte göra reklam för något om ni inte frågat mig först (om ni gör det kommer det raderas omedelbart)